specjalista Piła, pracownik biurowy Piła
- Przygotowywanie, wdrażanie oraz kontrola akcji marketingowych i promocyjnych online i offline
- Koordynacja działań internetowych B2C i B2B: mailingi, social media, content, kampanie online i www
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi: agencje reklamowe, graficy, drukarnie
- Poszukiwanie dodatkowych kanałów sprzedaży usług hotelowych
- Obsługa mediów społecznościowych i zarządzanie stroną internetową
- Wsparcie zespołu w innych działaniach z zakresu marketingu
Wymagania
Minimum 3 letniego doświadczenia w prowadzeniu przekrojowych kampanii marketingowych (mile widziane dla branży hotelarskiej czy gastronomicznej)
Znajomości zagadnień z pogranicza online marketingu, e-commerce, komunikacji marketingowej, content marketingu, social marketingu, SEM, SEO
Dobrej znajomość MS Excel, MS Power Point i podstawowych programów graficznych na potrzeby social mediów
Znajomości języka angielskiego
Dobrej znajomości Google Analytics
Samodzielności i dobrej organizacji pracy
Oferujemy
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wiarygodnej i stabilnej firmie
Atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość rozwoju
Pracę wśród profesjonalistów
Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
Klauzule informacyjne
Aplikuj